top of page

תגלית! החימר הוא חומר אנטי דלקתי ופועל חד ומדוייק כמו לייזר.

המדענים שחקרו את החימר הסיקו שסגולותיו הרפואיות נובעות בעיקר מהתגובות הנוצרות מהמגע בין תרכובת החימר לבין הגוף. אחת מהתכונות הרפואיות הבולטות של החימר הינה כוח הספיחה. כאשר תרכובת החימר נעשית תמיסה סמיכה ובאה במגע עם הגוף היא הופכת להיות כמו מגנט. החימר לוכד בסביבתו את החיידקים, הווירוסים, הזיהומים, הרעלים הגזים ועודף הנוזלים המצטברים בגוף, כל הדברים הללו מהווים בעצם את הגורמים העיקריים להיווצרות דלקות.

כוח הספיחה של החימר נובע מהימצאות ברזל וממבנה של לוחיות. החימר עשוי מגרגרים מיקרוסקופים המסודרים בצורת לוחיות שטוחות. האזורים הדלקתים בגוף מורכבים מפרוטונים טעונים חיובית. כנגד זאת שטח הפנים של לוחיות החימר מורכב מאלקטרונים טעונים שלילית. מן הניגוד החשמלי בין שטח הפנים הטעון שלילית ובין האזורים הדלקתים הטעונים חיובית, נוצרת פעילות של ספיחה.

הספיחה של החימר כמו לייזר חד וממוקד- החימר תמיד מגיע למקום הפגוע, מוגלה, וירוסים, רעלים סופח אליו ובמקביל עוזר בבניה מחודשת של רקמות בריאות. .

לפי החוקר ד"ר רוברט מרטינס מהמכון הטכנולוגי של מנצ'סטר לגרם של חימר יש שטח פנים של 800 מ"ר. מכאן ניתן להבין כמה גדול הכוח של החימר לסלק את התאים החולים. הכוח לאסוף חלקיקים הטעונים מטען חיובי יגדל ככל ששטח הפנים הטעון שלילית גדול יותר.

התכונה האנטי דלקתית של החימר נובעת מהרכבו המינרלי. בחימר מינרלים אנטי דלקתיים צורן, המהווה 45%-55% מהרכבו, ואוליגו-אלמנטים כדוגמת המנגן, המגנזיום, הנחושת והסלניום. מינרלים אלו על ידי חילוף חומרים חודרים לתוך הגוף עם מגע החימר ברקמות הגוף.

ריפוי על ידי אטימה, צריך להוסיף שהחימר בזכות המבנה בשכבות והמים שיש בין השכבות אוטם ומהווה בכך חסימה מפני האוויר והמים דבר המאפשר למנוע את התפשטות החיידקים שניזונים מחמצן, מגביל את התפשטות הדלקת ובו זמנית עוזר בבניה מחודשת של רקמות בריאות.

כדי להשיג תוצאות הכי טובות על החימר להיות במצב של תמיסה "עבה" סמיכה, עם המים, במרקם של חמאה. לכן אם רוצים לנטרל את הדלקת יש לעטוף את האזור הדלוק בחבישה עשויה מתמיסת חימר ומים. החימר פועל לעומק. חלקיקי החימר קטנים יותר מבקטריות רבות, שלב ראשון חלקיקי החימר מקיפים את הבקטריות ומפרידים אותם מהמקור המזין אותם, ושלב שני הן מנוטרלות ואינן פעילות ואז הסימפטומים של הדלקת או ההרעלה נרגעים ונעלמים.

יש לציין שאין כל דמיון בין החימר לתרופות כימיות כמו האנטיביוטיקה למשל. התרופה הורסת את החיידקים המסוכנים ויחד עם זה פוגעת גם ברקמות הבריאות. מנגנון הספיחה של החימר הוא פיזיקלי ולא כימי כמו בתרופות, ומתביית אך ורק על תאים דלקתיים בעלי מטען חיובי.

הודות לתכונות הרפואיות של החימר שדיברנו עליהם ניתן לרפאות בלי כימיקלים דלקות נפוצות כמו דלקת אוזניים או דלקת גרון וגם דלקות כרוניות כמו דלקת פרקים או דלקת מעיים.

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דקודז'

bottom of page