top of page

מאמר עומק על החימר המרפא

עודכן: 24 באוג׳ 2021

החימר הוא מלח הארץ, הוא הטוב שבאדמה. הוא הנפוץ שבאדמה. בורא עולם בנדיבות ובשפע הנחיל לעולמו את החומרים שאדם זקוק להם. כך הוא לגבי האוויר והמים, וכך הוא לגבי החימר שבו טמון סוד החיים.

הסגולות הרפואיות של החימר מוכרות כבר אלפי שנים. במקורות שלנו החימר מופיע תחת השם גרגושתא וישנם ראיות לכך שבזמן הגמרא היהודים היו משתמשים בחימר למטרות רפואיות.


עם ההתפתחות הטכנולוגית התוודעו בעשרות השנים האחרונות באופן מדעי לתכונות הנדירות של החימר הרפואי. ההתעניינות הולכת וגוברת בעולם המדע והיום מבינים שיש בחימר המרפא בשורה של ממש בתחום הריפוי. החימר שהיה עד לפני 30 שנה מוצר נגיש במחצבות טבעיות, הפך להיות מוצר יקר ערך ושמור היטב. היום הוא מרכיב במגוון תרופות ולא בכדי הופך להיות טרנד ברפואה משלימה באירופה, ארצות הברית ורוסיה. סגולות רפואיות ועדויות רבות מדברות בעד עצמן, כפי שתקראו במאמרים הבאים.

הכוח המגנטי באדמה, השמש, האוויר והמים מעניקים לחימר את מכלול האנרגיות שלהם – ועל ידי כך מהווה גורם ריפוי רב עוצמה של התחדשות.


לא כל חימר המצוי בחנויות הינו ברמת איכות הנדרשת לריפוי. החימר מבית ריפוי טבעי מיובא מצרפת ונמצא ברמת איכות גבוהה - נבחר ונבדק בקפדנות על ידי מעבדות העומדות תחת פיקוח משרד הבריאות. נטול ריח, נקי מחול וממשקעים אחרים, מיובש בשמש ולא בתנור על מנת לשמור על ערכו. המינרלים אשר שקעו בו מקנים לחימר צבעים מגוונים לבן, צהוב בהיר, ירוק, אדום, חום ואפילו כחול, ובהתאם איכויות רפואיות שונות.


החימר במקורו סלע משקע הופך להיות תרופה "חיה" כאשר נמיס אותו במים. הכוח הרפואי הנדיר נובע מכך שהחימר בעל מטען חשמלי שלילי בעוד שמרבית הרעלים שבגופנו בעלי מטען חיובי. בשל המטענים החשמליים המנוגדים נוצרים חילופי חומרים בין החימר לגוף, תכונות הספיגה והספיחה מאפשרים לנטרל חיידקים, וירוסים, רעלים וליחות המצטברות וגורמות לברונכיט וראומטיזם.


במריחה ישירה על הגוף הוא מצליח לחדור לעומק ולעזור לריפוי העור, השיער והרקמות של מערכת העיכול ובעקיפין לשרירים ולחילוף חומרים. לאף חומר בטבע אין אח ורע לעושר המינרלים הנמצאים בחימר. הוא מכיל כ-35 מינרלים וביניהם מאוד חיוניים כמו מגנזיום, סידן, אשלגן, דולומיט, צורן, מנגן, ברזל, נתרן, נחושת וסלניום. החימר מחדיר עמוק בתוך הגוף מינרלים החיוניים לריפוי. ראוי לציין שהצורן שהוא המרכיב העיקרי של החימר הוא זה שבונה את העצמות, העור, השערות, הגידים ונימי הדם. עם השנים הגוף מייצר פחות סלניום לכן החימר יעיל נגד הזדקנות, אוסטאופורוזיס, מחלות פרקים, כאבי שרירים, ושברים.


מילוני אנשים על כדור הארץ עושים שימוש בחימר רפואי במקום אנטיביוטיקה ומתרפאים בלי כימיקלים. בשונה מהאנטיביוטיקה החימר פועל באופן סלקטיבי ופוגע בחיידקים שגורמים למחלה ולא בחיידקים הידידותיים. וחשוב מכל, החימר עוזר גם לשיקום של רקמות פצועות מה שלא עושה האנטיביוטיקה.



כאשר החימר בא במגע עם נוזל - החלקיקים תופחים ויוצרים מרקם חלק הנעים לעור ומהווה גם שכבת הגנה לעור פצוע ולרקמות של מערכת העיכול הסובלות מחומציות יתר ומפסולת המזון התעשייתי. בנוסף הוא מסלק את הזיהומים ואת הגזים המיותרים הנוצרים בתהליך העיכול.



כל גרגר חימר נושא בתוכו אנרגיה מהכוח המגנטי הנמצא באדמה ואותה הוא מעביר לגוף החי ומעורר בו את מקורות האנרגיה והריפוי הטמונים הרדומים והבלתי מנוצלים בכל אחד מאתנו.

יותר ויותר אנשים בעולם כולו מצטיידים בחימר ומכניסים אותו לארון התרופות שלהם לשימוש יום יומי בבתיהם. אם כך, מדוע שלא תתחיל גם אתה לטפל בעצמך בחימר, מתוך אמון באפקטיביות שלו ? אנשים חוזרים לשימוש בחומרים שהטבע הגיש לנו בנדיבות ושפע כה רב. בוא תהנה גם אתה מבריאות טובה יותר. דבר אחד ברור. כל מי שניסה את החימר לא יכול יותר בלעדיו. חימר זמין בבית זה לחיות בראש שקט עם מענה לרוב האירועים בחיים. יש כאן מוצר פשוט, זול במיוחד, טבעי, נשמר לזמן בלתי מוגבל ובלי תופעות לוואי


עדות אחת בין אלפים. אישה מספרת שהיא סבלה מאוד מדלקת פרקים בברכיים. היא אהבה לעשות הליכות אבל הברכיים היו תפוסות בירידות וגם כשהייתה עולה במדרגות היא הייתה מתעייפת מהר. בפעם הראשונה שהיא שמעה על חבישות חימר חמות היא לא ממש האמינה שזה יכול לעזור. אבל לא היה לה מה להפסיד. והתחילה לאט לאט עם החבישות. חצי שעה בערב על שתי הברכיים. כבר בפעם הראשונה, החימר פעל את פעולתו ונוקשות הברכיים פחתה באופן משמעותי. השינה שלאחר מכן פעלה את שלה יותר מתמיד. היא המשיכה בטיפול, כל ערב חבישות. היא מספרת כמה נפלא היה שההליכה חזרה להיות תקינה ולא צריך להגיד שמאז היא משתמשת בחימר כמעט לכל דבר.


לסיום אני רוצה לחלוק עמכם משפט שאני אוהב של הסופרת מוד פוטנואה חימר כמשל על החיים.

"ידעתי תמיד שמהחימר אנו בנויים ושהחיים לא מפסיקים לעצב אותנו. לכך חשוב יותר מהכול לדאוג שהם לא יתייבשו. אם לא כן הכול נפסד. הגאווה, הקיפאון מחשבתי, הקפיאה על השמרים, אנחנו בונים לעצמנו חומה, מונעים מאתנו לצמיתות את היכולת להתפעל מקסם החיים".


40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דקודז'

bottom of page